Anställd inom logistik
vid Godik i Brovst, Nordjylland.
Godik föddes mitt under en festival. I 1993. Genom ett samarbete med Roskilde Festival. Därför känner vi branschen utan och innan och har sedan dess spelat en nyckelroll i moderniseringen av anläggningarna på danska festivaler och utomhusevenemang.
Godik är ett företag i utveckling, bland annat genom en ambitiös digitaliseringsresa där vi bytte affärssystem till Business Central under hösten 2017. Arbetet på Godik är säsongsbetonat (april-augusti), där vi under säsongen fokuserar på verksamheten och utanför säsongen arbetar vi också med att införliva LEAN-principer och bli ISO9001- och ISO15001-certifierade.
Till en ny tjänst söker vi en Logistikmedarbetare till vår avdelning i Brovst, där du får möjlighet att ingå i ett duktigt team som följer upp alla transporter i Godik.
Arbetsuppgifter
- Följ upp chaufförernas leveranser och insamlingar.
- Daglig lagerkontroll.
- Kontroll av produktskanningar.
- Uppsägning av hyresavtal.
- Planering av importtransporter.
- Försenade kontorsuppgifter och samarbete med andra avdelningar på kontoret.
- Under högsäsong kommer du att ingå i ett jourschema (kvällar, helger).
Vi söker dig som är
- Detaljorienterad och strukturerad i sitt sätt att ta sig an uppgifter.
- Noggrann och pålitlig med en stark arbetsmoral.
- Villig att utmana status quo.
- Flytande i danska och engelska, både i tal och skrift.
- Goda IT-kunskaper och relevant erfarenhet av logistiksystem.
- Utbildning som speditör, speditionsassistent, logistik eller har annan relevant utbildning/erfarenhet på liknande nivå inom lager/logistik/spedition.
Vi erbjuder
- En spännande position i en dynamisk och professionell organisation.
- Möjligheter till personlig och yrkesmässig utveckling.
- En positiv och engagerad arbetsmiljö med fantastiska kollegor.
Godik är på god väg att införa en ny struktur för hela organisationen, inklusive nya system, förbättring och utveckling av arbetsrutiner och utbildning av personal. Under 2023 öppnade vi en filial i Sverige och arbetar på att expandera till Tyskland under 2024.
Sök tjänsten som logistikansvarig hos Godik
Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta logistikchef Karina Rodkjær, på tel: 9644 1202 eller via e-post
kr@godik.dk
Skicka ansökan och CV till
job@godik.dk
– Ämne:
Logistikmedarbetare, Brovst
Sista ansökningsdag
Sista ansökningsdag är den 15 mars 2024
Tjänsten är på heltid (37 timmar per vecka) och placerad i Brovst, Danmark. Du får lön efter kvalifikationer och erbjuds sjukförsäkring och kantinordning